Wychodzą naprzeciw kibicom



W nadchodzącym sezonie futsalowym dojdzie do kilku istotnych zmian organizacyjnych. Działacze GI Malepszy Futsal Leszno starają się wyjść naprzeciw kibiców.

Podczas wtorkowej konferencji prasowej prezes Paweł Mrozkowiak informował, iż budżet klubu będzie jednym z najmniejszych w Futsal Ekstraklasie. – Tym bardziej będzie to dla nas zadanie niezwykle trudne, żeby w tej Futsal Ekstraklasie zaistnieć – podkreślał. Z uwagi na powyższy fakt, sternicy leszczyńskiej drużyny proszą o wsparcie kibiców. – Mam prośbę do kibiców, aby tłumnie przychodzili na nasze spotkania. Każdy bilet wstępu to jest wsparcie dla naszego klubu – dodał.

Sprzedaż karnetów ma ruszyć w połowie sierpnia. Lada moment będą również dostępne bilety na inauguracyjną kolejkę w hali Trapez. – Pierwsze spotkanie to absolutny hit, bo trafiamy na Clearex Chorzów, który oficjalnie zapowiada walkę o mistrza Polski – podkreśla prezes. – Chcemy, żeby kibice na nasze spotkania przychodzili wcześniej – mówi. Właśnie dlatego od sezonu 2019/2020 w hali dostępna będzie pełna gastronomia oraz złocisty napój, co dla wielu kibiców jest wspaniałą informacją. – Kibice często pytają nas o koszulki. W każdym meczu w hali Trapez będzie też stoisko klubowe – zapowiada sternik klubu.

Istotną zmianą jest również nowy dostawca sprzętu sportowego. Partnerem technicznym GI Malepszy Futsal Leszno został bowiem Red Box Group, generalny dystrybutor włoskiej marki Macron. – Cieszymy się, że taka marka w tym premierowym sezonie będzie z nami. Macron to trzeci dostawca sprzętu sportowego na świecie, a wyprzedzają ją jedynie Adidas i Nike. Będziemy pierwszymi w Futsal Ekstraklasie, którzy zagrają w strojach tej marki – informował Paweł Mrozkowiak. Odnotujmy, iż w koszulkach Macron grają między innymi piłkarze Lecha Poznań.


PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułKurtz łapie formę
Następny artykułPierwszy sprawdzian