Ćwiczysz w domu? Wypróbuj sprawdzone akcesoria



Część osób, które prowadzą aktywny tryb życia nie ma czasu na regularne odwiedzanie siłowni. Nie zapominamy również o kosztach karnetu, biletów czy paliwa. Dlatego coraz więcej osób wybiera tańsze i prostsze sposoby na utrzymanie dobrej kondycji. Ćwiczenia w domu lub bieganie mogą być równie skuteczne co wylewanie potu na siłowni.

Regularne ćwiczenia w domu mają jednak swoją wadę. Nie mamy do dyspozycji różnych przyrządów i urządzeń, które podczas wizyty na siłowni urozmaicają nam spędzany tam czas. Z kolei ćwiczenia na świeżym powietrzu nie zawsze są przyjemne. W miesiącach jesienno-zimowych trzeba mieć sporo motywacji, żeby biegać w deszczu czy nawet śniegu. Problemy te mogą jednak rozwiązać akcesoria do ćwiczeń domowych. Sprawdź, co może ci się przydać podczas domowej sesji fitness.

Rozciąganie przede wszystkim

Motywacja i regularność są oczywiście kluczowe w procesie zrzucania zbędnych kilogramów czy ćwiczenia optymalnej kondycji, jednak niewłaściwe rozplanowanie treningu może szybko rozwiać nasze marzenia o regularnym treningu. Zarówno przed przystąpieniem do wykonywania właściwych serii, jak i po zakończeniu podstawowego wysiłku, warto zadbać o rozciąganie. Proste skłony mogą się szybko znudzić, na dodatek często bywają średnio skuteczne. Dlatego dobrze mieć w podorędziu akcesoria do ćwiczeń, które przydają się zarówno przed, jak i po treningu.

Dobrym przykładem może być guma do rozciągania. W sklepie internetowym 32m2treningu.pl znajdziesz różnego rodzaju gumy, dopasowane do twojego wzrostu i określonych ćwiczeń. Pomagają przede wszystkim przy rozciąganiu statycznym np. w siadzie rozkrocznym. Niewielki opór stawiany przez gumę jest idealny podczas rozgrzewki czy w trakcie rehabilitacji.

Na 32m2treningu.pl znajdziesz również wysokiej jakości wałki do rolowania. Roller idealnie sprawdza się zarówno przed, jak i po wysiłku. Na rozgrzewce może służyć do skutecznego rozgrzewania mięśni i przygotowania ich na większy wysiłek. Za pomocą wałka do rolowania można poprawić krążenie krwi, a także zwiększyć elastyczność ciała przed właściwymi ćwiczeniami. A po treningu? Wałek do rolowania do idealne narzędzie do masażu. Sprawdza się zarówno jako forma relaksu, jak i sposób na obolałe po treningu mięśnie.

Ćwiczenia z wałkami do rolowania

Warto zaznaczyć, że rollery przeznaczone są do rozgrzewania oraz masowania mięśni – nie części kostnych. Rolowanie ciała nie powinno wiązać się ze zbyt dużym naciskiem czy obciążeniem. Jeżeli podczas ćwiczeń z wałkami do rolowania odczuwamy ból, oznacza to najprawdopodobniej zbyt intensywne użytkowanie tego narzędzia.